Pareri despre Studio 20

Stateam de vorba ieri cu o amica despre studentie si despre ce fac studentele ca sa isi castige niste bani in plus , pentru ca cei de la parinti nu sunt niciodata suficienti.

Multe dintre fete se fac promoterite la tigari sau cliente false prin Centru Vechi , in timp ce altele mai cuminti se angajeaza pe 9 milioane la call center. Prietena mea zicea ca fetele care au fost tinute in lesa de catre parinti cat au fost la liceu si nu au fost lasate la majorate (haha) se apuca de chat . Nu cred in afirmatia asta , pentru ca si eu am facut chat si au fost altele motivele mele .

Fetele care se apuca de videochat si devin modele de videochat o fac pentru BANI . Pentru ca isi doresc luna de pe cer si nu l-au gasit inca pe FatFRumos care sa le-o dea , se gandesc ca din videochat isi pot cumpara singure tot ce isi doresc ele. ”bine macar ca nu fac alte prostii”, zice amica asta a mea . 


fetelor , invatati pe branci in facultate si ajungeti sa va prostituati pentru niste bani ??? fiti fete destepte si tintiti mai sus , nu mai plecati capul la tot ce auziti !!! videochatul si studio 20 sper sa dea faliment si sa fie INTERZISE in Romania !!! 
Mi-e groaza de faptul ca fata mea o sa creasca in tara asta !

Comments

  1. multa muE din partea mea pt studio twentyyyyy

    ReplyDelete

Post a Comment

STUDIO 20

Popular Posts