4 mituri despre Studio 20 videochat

De cand scriu blogul asta , nimic nu mi-a dat mai multa putere sa continui sa scriu decat comentariile de genul ”te-a pus altcineva de la alt studio sa faci asta” , ”studio 20 e cel mai tare, esti singura care zice ca nu e asa” si asa mai departe . Ca in orice domeniu , exista pareri negative si pareri pozitive despre orice si asa ca m-am asteptat de la inceput sa primesc si pareri pro si pareri contra.

Studio 20
Acum vreau sa vorbesc despre 5 mituri despre Studio 20 videochat.
1. este cel mai mare studio de videochat deci este si cel mai bun . nu intotdeauna cel mai mare este si cel mai calitativ , este intr-adevar cel care are cei mai multi bani , dar v-ati intrebat vreodata prin ce cai a facut banii aia?

2. studio 20 ofera confidentialitate . asta e cel mai mare bullshit spus vreodata de inaptii aia!!!! confidentialitatea unde e? ca iti face cont cu nickname-ul tau si le pune pe toate retelele de socializare , ca sa nu mai spun ca pun pozele la ei pe site ( la inceput ne-au mintit cu celebra fraza „e blocat pe Romania, nu te vede nimeni”) ...

3. studio 20 exceleaza impreuna cu modelele sale . pai din moment ce tu ca studio iti opresti un procent mai mare de 50% din ce face modelul , cum excelati impreuna?

4. studio 20 videochat are cele mai mari incasari .Facem un calcul simplu: daca sunt in total 400 de modele e normal ca suma pe care o fac ele sa depaseasca suma totala pe care o fac 50 de modele de la alt studio !!! dar asta nu inseamna ca modelele de top fac videochat la studio 20 !! Stiu si unde sunt cele mai mari incasari / cap de fata , dar nu vreau sa zic ca sa nu fiu acuzata ca fac reclama acelui studio si ca sunt pusa de oamenii de acolo !
 
Sper ca v-ati lamurit cum e si cu vorbele astea care circula despre Studio 20 , nu mai credeti tot ce auziti , sau documentati-va cand auziti cate ceva !!!

Comments

  1. Bai, csf, poveștile tale sunt nimicuri pe langa ce am trăit eu la Studio20. In prima saptamana am prins-o pe una cum se pisa si se caca (scuza mi expresia) in camera, intr un pahar din care noi beam apa!!!!!!
    N fine, daca am odată timp o sa intru sa va povestesc mai multe !!

    ReplyDelete

Post a Comment

STUDIO 20

Popular Posts