Viata de lux a femeilor care fac videochat la Studio 20

Draga mea si dragile mele, nu tot ce zboara se mananca!!
Nu mai credeti orbeste in toate anunturile care le vedeti pe bestjobs sau pe alte site-uri de anunturi! In anunturile de angajare videochat vi se va promite marea cu sarea, dar haideti sa ne trezim putin la realitate si sa ne documentam mult mai bine inainte sa dam ”APLICA ACUM”.
stiu ca bucurestiul este f scump si aveti nevoie de bani ca sa va intretineti, dar nu luati de buna tot ce scrie in anunturile de angajare.
Eu inainte ma uitam cu jind la Studio 20 si la modelele de videochat de acolo si credeam ca au o viata de lux, sincer! Am descoperit ca nu e deloc asa, ba chiar dimpotriva!

asa ca nu mai fiti naive, va zic si acum si in fiecare zi pana cand aceste afaceri studiouri de videochat vor da toate faliment, ca majoritatea nu lucreaza oricum legal!!!
daca se mai duce cineva la interviu de angajare ca model videochat la Studio 20 , va rog sa scrieti aici cum a fost, cum vi s-a parut, ce vi s-a promis, etc... Sa facem cunoscute povestile din interior!! 

Comments

  1. Buna! Eu am fost la interviu la studio20 victoriei. Mi se pare ca sunt foarte profesionisti si mi-a placut acolo. Nu am inteles cum voi primi banii si cat imi va reveni in mod exact dar probabil am sa incerc sa lucrez in aceasta vara cand iau vacanta pentru ca acum nu sunt pregatita. Au o lista de cerinte foarte mare pentru mine pentru sedinta foto si financiar nu fac fata la ce vor ei acolo. Nu stiu ce sa zic :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lista de cerinte cum ar fii??? Eu cand m-am angajat nu mi-au cerut nimic, aproape ma rugau sa raman :))))

      Delete
  2. ba chiar au o viata de lux,mai ales alea care stau pe langa frunzeti,stii ce zic??:)))

    ReplyDelete
    Replies
    1. am auzit multe cazuri ca mugur umbla cu fetele dar nu le-am dat crezare !!!!

      Delete

Post a Comment

STUDIO 20

Popular Posts