O zi la studio20

am primit intr-un comentariu povestea asta dar m-a rugat sa sterg pt ca ii aparea numele:
daca aveti si voi ceva de adaugat, lasati in comentariu pls!

"Bună, oricine ai fi! Nu ştiu dacă este etic ceea ce faci şi nici ceea ce fac eu acum, dar te felicit din suflet pentru că ai avut curajul să iei atitudine! Este mare lucru în lumea în care trăim. Ca să trec direct la subiect, am făcut şi eu chat la Studio20 aproape jumătate de an. Mi s-a promis marea cu sarea la interviu, dar pentru că aveam mare nevoie de bani, am acceptat. Au fost 6 luni în care m-am trezit zi de zi la ora 5, ca să ajung la muncă, să nu cumva să întîrzii pentru că primeam amendă. La Studio20 am învăţat să nu mai merg la baie decît atunci cînd este neapărată nevoie. Studio20 m-a "învăţat" să mănînc un senviş în 10 min, pentru că mai mult de atît nu aveam pauză. Am specificat că nu vreau să apar nicăieri în ziare, în videouri sau în Facebook în pagina lor şi culmea, chiar asta au făcut. au pus poze cu mine dezbrăcată de la şedinţele foto şi mi-au răspuns nonşalant că "pozele ne aparţin, sunt făcute la noi în studio, cu aparatele noastre, cînd ai semnat n-ai văzut ce semnezi??". Mă rog, lucrurile aiurea continuă, dar nu vreau să sperii pe nimeni!!!:) Şterge te rog numele meu de la comentariu, nu vrau să îmi asociez imaginea cu ei în nici un fel!Mersi"


Comments

  1. Despre o noapte la Studio20 va povestesc eu: Trainerii dormeau 5 ore pe noapte si daca aveam vreo problema nu avea cine sa ma ajute. Frumoooos rau! Nu recomand!!!! In mare parte, nu recomand videochatul , dar daca faceți, alegeți un loc BUN, informați va înainte, daca nu vreti ca pozele voastre sa apăra pe tot Internetul (asa ne Amenințau daca plecam de acolo)

    ReplyDelete
  2. buna ziua, cum fac sa iau legatura cu dvs pls!!!

    ReplyDelete
  3. In 4 luni de zile cat am lucrat la studio20, am invatat ceva: doar modelele muncesc, restul vin la munca doar ca sa se plimbe. Nu e nimeni sa te ajute, sa-ti dea sfaturi... nu primesti toti banii din diverse motive,care sunt irelevante!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hai ca spun eu expresia aia , aia se duc la munca doar ca sa fie drumu plin cu prosti!!!!!! sincer!

      Delete
    2. Subscriu!

      Delete

Post a Comment

STUDIO 20

Popular Posts