Interviu la Studio20

Nu am urat nimic mai mult pe lume decat minciuna. Si cu toate astea am continuat sa merg la Studio20 si sa fac bani pentru Mugur luni de zile. sunt naiva,asa mi au zis toti prietenii mei ca am prea multa incredere in oameni desii nu ar trebui.
nu v-am povestit cum a fost la interviu la Studio20.

- mi-au zis ca o sa am comision in functie de performantele mele, adica cu cat incasez mai multi bani cu atat imi da mai mult si mie (gen nu mai 50%-50%). eu cel mai mult am facut 2.400$ intr o jumatate de luna (perioada) si cat credeti ca am primit? 50%! asa primesc toate

- mi-au zis ca daca sunt de acord sa imi puna filmuletele si pozele pe niste siteuri ca sa fac bani si de acolo, din vanzarea lor. normal, am fost de acord. dar nu am vazut nici un leu niciodata desi aveam 400$ incasati pe un site!!!!

-eu cand m am dus la Studio20 am vazut pe site la ei ca au make-up, masaj, cursuri de engleza. la interviu am intrebat de ele si da, da, da... dar make-up era cu produsele mele de acasa iar restul erau contra cost!!!!

eu inteleg ca e o afacere si ca trebuie sa isi scoata bani din orice (nici macar cafea sau apa nu aveau!!!!aveau un tonomat, trebuia sa ti le cumperi tu!!!), dar chiar in halu asta nu am crezut niciodata ca e, mai ales ca e o companie mare......

astept parerile voastre daca ati lucrat la Studio20 !!! in rest nu ma intereseaza parerile voastre (gen ”nu scrii corect”, etc. nu scriu corect pt ca am fost plecata din tara foarte mult timp)
multumesc

Comments

  1. Businessul e business, asta nu ai înțeles tu. Ei fac bani din orice, e adevărat, dar o fac cu cap!!! ;)

    ReplyDelete
  2. Eu interviul l-am dat cu o fata, nu cu Mugur, nu ii mai retin numele acum. la interviu mi-a zis ca taxele sunt platite de ei, dupa vreo 3 luni am prins o discutie la fumoar cu alte modele ca au de dat 180 de milioane taxe... lucru pe care eu nu il stiam. cand am facut scandal, au zis ca e vina mea, ca nu m am interesat inainte!!!

    ReplyDelete
  3. "dar make-up era cu produsele mele de acasa iar restul erau contra cost!!!!" - evident!! la cati bani castigi ca si model eu cred ca iti permiti sa iti cumperi propriul machiaj! ei pun la dispozitie make-up artistul nu si produsele. si, daca nu ma insel, la inceput ti se da o suma de 300 de lei din care iti poti achizitttiona produse de make-up si tinute...chiar nu iti vad problema in acest sens!!
    asta pe langa faptul ca scrii numai tampenii despre acest studio.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ,,daca nu ma insel,, ??? pai ai lucrat acolo si stii despre ce e vorba sau iti dai cu parerea si tu asa ??

      Delete
    2. mai citeste comentarii care le'au dat fetele pe aici , sa vezi ca lucreaza la alte studiouri si le da MACHIAJ GRATUIT , cu produse platite de studio , dar nu intru in polemica cu tine ca nu e scopul meu asta

      Delete

Post a Comment

STUDIO 20

Popular Posts