Anunt de angajare Studio20

deci am citit astazi ceva care a reusit sa ma faca sa rad

e postata de studio20 acum un an (fix in vremea cand lucram la ei) si cica
„Te-ai saturat sa muncesti pentru a plati penalizari si amenzi?
Vrei siguranta si legalitate, nu plati din offshore si amenintari ca daca pleci ai de platit tot felul de taxe?
Iti doresti o echipa profesionista, un studio serios, care te respecta si care investeste in promovarea ta, in brandul tau de model?
Vino in vizita la Studio 20 sa stam de vorba si fa o comparatie intre ce primesti acum si ce poti realiza alaturi de noi!”

 

 Ceva de genul ”HOTUL STRIGA HOTII”. Cum sa spui vrei siguranta si legalitate, cand ei fix asta nu ofera!!!!!!!!???

Ca sa nu mai zic de penalizari si amenzi, ca au fost cu duiumul din amandoua! Si repet: nu numai mie mi se intampla chestia asta!!!

si cea mai tare dintre toate e asta ”amenintari ca daca pleci ai de platit tot felul de taxe”!! PAI CHIAR AM AVUT DE PLATIT DE PE URMA VOASTRA STUDIO20 TOT FELUL DE TAXE DE CARE HABAR NU AVEAM!!!!

nu vreau sa fiu rea, dar asta e adevarul


Comments

  1. Buna, si eu mi-am dat demisia de la renumitul studio20 de curand, din cauza acelorasi nereguli pe care le enumeri tu! eu nu lucram ca model de videochat, dar sa stii ca nici pentru staff lucrurile nu erau deloc diferite (ba chiar mai aspre, as zice). Consider ca la un loc de munca trebuie sa te duci cu placere, nu cu teama. Weekend placut si bafta in ce faci acum!

    ReplyDelete
  2. Intra pe bestjobs sa vezi ce te amuzi acolo!! ���������� eu mor de ras cand vad ce postează nesimtitii, frate, nu au scrupule deloc!!

    ReplyDelete
  3. Alegeti Charm Studio! Cel mai bun studio videochat. Acolo patronul care se numeste CEO ca a fost director la o firma de asigurari este un habarnist real care va poate duce pe culmile disperarii cu promisiuni. Se prezinta foarte puternic in piata dar cand vine vorba de experienta doar gura e de ei toti. Am lucrat o buna perioada de timp acolo. Le place sa fure modelele de la alte studiouri mari, modele care vin si pleaca pentru ca nu gasesc ceea ce le este promis. Mult dezinteres, oameni lenesi care cauta sa isi asume reusitele altora si multe modele care vin si pleaca. Probabil din cauza ca nimanui nu ii pasa de munca ci doar de caterinca. Multe premii pentru care a platit bani multi uni dintre ei impozitati. Intr-adevar sunt legali acum, de cand au venit mascatii peste altii in 2015 s-a speriat CEO si au trecut la legalitate. Le fac firme fetelor inainte plateau pe paxum. Deci se pare ca nu doar studio 20 sunt niste nenorociti.

    ReplyDelete

Post a Comment

STUDIO 20

Popular Posts