De ce am facut acest blogspot

Buna fetelor,



am creeat acest blogspot pentru a demasca anumite lucruri care se intampla la studio20!!
am scris si in descriere asta nu imi dau numele nu pentru ca sunt o lașă, ci pentru ca nu vreau sa ma caute cei din conducere, ca sunt sigura ca sunt in stare sa imi faca rau! 

eu nu vreau sa fac rau nimanui
doar sa povestesc si sa povestim impreuna ce marsavii se petrec la studio20! in fiecare zi vreau sa postez cate ceva, pentru ca renumitul domn cu ochelari (Mugur, mai exact) nu are cum sa opreasca asta!
pana la urma fiecare are dreptul la libera exprimare!!!!


Puteti sa comentati oricand aici, daca vi s-a itnamplat si voua ceva la Studio20 sau daca ati auzit despre ceva ne-la-locul lui. 

Comments

  1. succes, dar ai grija sa nu te descopere!!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. sincer si daca ma descopera ce??? nu au ce sa imi faca!!! astea sunt pururile adevaruri, iar cele care au lucrat la Studio20 stiu despre ce vorbesc

      Delete
    2. 3 randuri mai sus scrii ca nu-ti dai datele de frica si acum spui ca nu au ce sa-ti faca ? :))) hotaraste-te :))) ori au ce sa iti faca ori ce sa nu iti faca ?

      Delete
  2. Ma bucur ca cineva are curajul sa spuna lucrurilor pe nume! De intamplat, se intampla multe, mai ales acelora care nu stiu cand sa spuna "Nu". Eu am lucrat la ei acum vreo 5 ani, cand nu erau asa "mari si frumosi" cum se lauda ei ca sunt, dar am lucrat ca trainer. Nu aveam sarbatori, nu aveam weekenduri, nu aveam nimic. Aveam 1000 de lei, lucram si noaptea. Ca sa nu mai zic ca "tura" era de 12h, nicidecum de 8h, cum este normal si legal. (in CIM eram trecuta la 8h, evident)

    O seara buna!

    ReplyDelete
  3. si daca ma descopera,ce se poate intampla??? pana la urma zic niste adevaruri si sunt multe fete care pot confirma asta!!!

    ReplyDelete
  4. Te felicit pentru inițiativa însă as vrea sa dai mai multe detalii

    ReplyDelete
  5. hai ca asta e buna, cum ar fii sa apara cate un blog anonim in fiecare zi ca sa criticam pe cineva???????da'ti numele, fetito!fara rusine!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Roxana, iti garantez ca daca la fostul tau loc de munca te tratau cum mau tratat pe mine la Studio20 (SI NU NUMAI PE MINE) si tu faceai un blog
      eu nu vreau sa supar pe nimeni , ci doar sa vada toate in ce se baga
      nu imi dau numele pentru ca nu vreau sa fiu cautata ;);)

      Delete
  6. Creat* ;) succes!

    ReplyDelete
  7. scuze am ajuns pe pagina ta intamplator, dar ma bucur mult ca cineva are curajul sa spuna lucrurilor pe nume!! eu am lucrat la BCR la call center si a fost la fel, un Iad!!!!!! O sa fac un blog despre-BCR si o sa scriu si eu tot ca tine despre experientele mele in call center! haideti sa impartasim tuturor ce am patit noi, ca sa nu mai pateasca si altii!!

    ReplyDelete
  8. Mai exista ochelariiiiistul la studio 20 ???? Am crezut ca a dispărut din peisaj de cand cu scandalul, cu mascatii, cu tot :)))) are in spatele lui nume grele, nu are ce sa pateasca oricum, dar orice nas isi are nasul (stie el mai bine cu nasii si finii) :)))

    ReplyDelete

Post a Comment

STUDIO 20

Popular Posts