România, strivită între IT-işti, ingineri şi paznici sau videochat.

Incep 2018 cu o postare tot despre videochat , cum altfel.
Am citit recent pe www.mediafax.ro un articol referitor la titlul pe care l-am pus.
Romanii se invart intre a fi ingineri (logic , ca se casatiga super bine) , paznici (pentru ca ne place sa nu facem nimic si sa stam degeaba toata ziua) sau videochat. La ultima trebuie musai sa spun mai multe

Romancele, satule sa fie barmanite sau hostes prin cluburile din Centrul Vechi se indreapta catre videochat . Studiourile de videochat sunt din ce in ce mai tentante si promit marea cu sarea . Daca nu ati citit blogul meu de la inceput, va spun pov mea pe scurt : impinsa de nevoi am decis si eu sa fac videochat . Pasul 2: am cautat pe vastul google.ro un studio de videochat .

Nu stiu foarte multe despre „sponsored” sau anunturi platite , asa ca m-am infipt in primul sit care mi-a iesit in cale : Studio 20. Experienta la ei a fost una devastatoare si care mi-a schimbat viata complet , dar nu stau sa detaliez aici.

Fetelor, nu va mai prostituati la videochat!!! Cautati pareri despre videochat si mai apoi ganditi-va de doua ori daca vreti sa faceti asta sau nu!!

Cititi pe forumuri si peste tot despre ce inseamna Studio 20 si despre cum fac ei bani!!! Altfel o sa va plangeti de mila in cateva luni!!!

Comments

  1. Corect... si eu am o experienta acolo care s-a dovedit a fi dezamagirea vietii mele si cea mai mare si importanta lectie pe care am invatat-o: sa nu ai incredere in nimeni! Si asigura-te ca ai primit toti banii inainte sa anunti ca pleci.

    Fetele pleaca fara banii pe ultima luna (caz norocos) sau ultimele doua trei luni (cazul meu). Nu numai fetele patesc asta.... ci si angajatii lui Mugur (patron! Studio20) cei cu carte de munca, cei de la marketing.. mai nou si fotograful.
    Intrati pe pagina fotografului Stelian Popa (un tip de un talent rar) si intrebat-l si pe el de ce a plecat de la Studio20 si de ce va sfatuieste sa nu va duceti acolo sub nicio forma. E de treaba si o sa va raspunda.

    Eu inteleg fetele care se gandesc sa faca videochat din diverse motive (de obicei nevoia te impinge sa incerci asta, asa cum m-a impins si pe mine) si nestiind cu ce se mananca, neavand cunostinte carora sa le ceara sfatul.. merg la primul de pe google care are reclama mai frumoasa!
    Mergeti oriunde altundeva, dar nu la Studio20!!!

    Asigurati-va ca regulile le faceti voi si nu ei. Asigurati-va ca aveti dreptul la medical, la zile libere, la concediu, ca nu aveti penalizari aiurea, ca veti fi tratare uman daca nu va simtiti bine, .... conditii decente de lucru adica.

    La Studio20 ti se numara minutele din pauza si minutele cat mai ai pana faci 8 ore online in cap, fix, pana la ultima secunda. Daca te simti rau si hotarasti sa pleci intr-o zi, ai recuperare, adica mai faci tura o data intr-o zi libera de-a ta... ca ai dreptul la 2 zile libere pe saptamana, weekend gen... ma mir.

    Mare mare atentie! Intrebati inainte sa semnati!

    ReplyDelete

Post a Comment

STUDIO 20

Popular Posts