Videochat de acasa VS videochat la Studio 20


Videochat la Studio 20
Videochat la Studio 20

Dragele mele, eu nu am cheia succesului si nu zic ca detin adevarul absolut. Chiar din prima mea postare pe acest blog am specificat scurt si la obiect ca experienta mea la STUDIO 20 a fost una DE CACAT si majoritatea fetelor cu care am vorbit de la Studio 20 au avut aceeasi parere ca mine. (lucru care ma face sa cred ca nu sunt nebuna)

Nu vreau sa lungesc prea mult textul si oricum am mult prea multa informatie in cap sa vi-o transmit si voua, si de multe ori pierd informatia pe drum
Daca esti model incepator si vrei sa te apuci de chat pentru ca ai auzit de niste castiguri substantiale, DA CHIAR SUNT castiguri substantiale in videochat , dar mai bine fa chat de acasa

sa nu te stie tot poporu ca esti o videochatista!!!! si cel mai mare atuu daca faci chat de acasa mi se pare ca este ca TOTI banii pe care ii faci ca model de videochat iti raman tie , nu trebuie sa ii imparti cu renumitul Mugur Frunzeti!!!!

de ce sa ii imbogatesti pe altii si sa te injosesti pe tine???????? Munceste pentru tine , nu pentru altii !!!!! Videochat la Studio 20 ? Nu, mersi!!!

Comments

  1. Foarte de acord.
    Videochat cel mai bine faci de acasa sau dintr-un apartament inchiriat. Fetele care sunt la inceput si care nu au mai facut niciodata videochat au senzatia ca de acasa nu vor stii ce sa faca, mu vor stii cum sa vorbeasca sau cum sa se poarte. Nimic mai eronat. La studio nu se intampla nimic din ce nu s-ar putea intampla acasa. Daca aveti senzatia ca va vor invata acolo cum sa faceti videochat, e fals. La studio te pun in fata camerei de filmat si incep sa sara cu gura pe tine”danseaza!”, “dezbraca-te!”, “fa tease!”, ... replica favorita a trainerilor din Studio 20 este “nu te mai ridici de acolo? Azi te-ai hotarat sa faci gaura-n saltea?”... fix in cuvintele astea. Super profesionalism.
    Nu e nimic acolo, nu va invata nimeni sa faceti nimic... tot singure va dati seamace trebuie sa faceti si cum trebuie sa abordati membrii ca sa faceti bani... singure... si daca tot faceti toata munca singure.. de ce sa impartiti banii???

    Orice vreti sa aflati, informatii despre Studio20 ori despre videochat in general... astept emailuri la ceva708@gmail.com
    Raspund cu drag in intentia de a va ajuta.

    ReplyDelete

Post a Comment

STUDIO 20

Popular Posts