Ce parere ai despre videochat?

Am primit asa ceva  si vreau sa va arat si voua . Ghiciti studioul de videochat la care face referire domnisoara ?
Sunt curioasa ce pareri despre videochat aveti , mai ales cele care NU LUCRATI sau NU ATI LUCRAT in domeniu . Chiar sunt curioasa! Puteti lasa un comentariu! Multumesc anticipat!!





„ 1. Am lucrat aproimativ o luna de pe 17 Ian pana 18 Feb. Am primit pana acum doar 4.5 mil dintr-un total de aproximativ 1250 de $ partea care-mi revine mie (~ 50 % din castig). Astazi au promis ca-mi mai dau 5 milioane (nu stiu insa daca au intrat sau nu banii in cont) dar asta dupa ce am facut putin galagie dupa decizia celui care se ocupa de studiouri de a-mi opri 3 mil din bani pe motiv ca am vorbit la telefon si nu eram in sesiuni private, adica nu faceam bani zic ei. (nu ai voie sa vorbesti la telefon cat esti la ei, nici yahoo, nimic, nici o foarma de comunicare cu exteriorul, parac esti la Cernavoda) Eu chiar vorbeam dar numai su sotul meu. Chiar atat de idioti sa fie sa creada ca eu am muncit o luna, am facut 2500$ toata suma, si o sa-i las pe toti la ei ? Precizez ca am probe privind sumele facute, conturile pe care lucram, locurile unde am lucrat, etc... toate sunt fotografii in format digital!

2. Apoi eu nu mi-am dat acceptul ca ei sa-mi supravegheze sesiunile live sau calculatorul pe care lucrez mai ales ca sesiunile sunt cu continut erotic explicit, fapt care ma determina sa cred ca au printscreen-uri cu mine fiind nud fara haine si facand ceea ce se face pentru un astfel de job. Plus ca ma urmaresc in sesiuni cand lucrez , eu nu mi-am dat acceptul undeva nici macar verbal ca ei sa ma priveasca si sa ma inregistreze in sesiuni nud! De unde stiu eu unde or sa ajunga inregistrarile cu mine !

3. Nu am contract de munca pentru ca nu au facut. Mi-au dat formularele pentru CIM sa le completez
dupa ce le-am spus ca o sa plec in maxim o luna, si asta cam dupa 3 saptamani de munca. Puteau sa spuna sa nu mai lucrez deloc, nu sa ma accepte inca o luna si dupa o saptamana sa ma ameninte ca daca nu-mi convine sa plec... si vor ca nici banii sa nu-i mai dea. Nici macar nu m-au intrebat unde este cartea de munca , daca am , daca am mai lucrat sau daca e undeva la vre-o firma bagata ... etc !!! Deci practic am lucrat la negru, fara carte de munca, fara drepturi legale, etc... precizez ca au venit sa completez actele cand le'am dat preavizul verbal desigur!!!

4. Ei sustin ca preavizul trebuia sa fie de 2 luni si acum este de 3 luni, altfel nu mai vezi nici un ban ... pai eu nu vad in ce temei poti sa impui asa ceva? Daca doamne fereste se inampla ceva si e nevoie sa pleci, sau te imbolnavesti, etc... nu mai primesti un leu ca nu i'ai anuntat ca o sa-ti moara mama de ex !

5. Au sutinut ca sunt 100% legali ca au aprobari, autorizatii de streaming video, etc... legali in ce ? Activitate de videochat ? in ce cod CAEN se incadreaza treaba asta ? Ce ocupatie ar trece pe cartea de munca pentru un job de Model in videochat ? Plus ca salariul pe cartea de munca ziceau ca o sa fie minim de economie ... si diferenta ne descurcam fara acte... pai asta nu este evaziune fiscala ? ”


Va spun eu , este vorba despre studio 20 videochat . Voi ce parere aveti despre videochat ?

Comments

  1. In ce cod CAEN exista activitatea asta de videochat fraților???? Ni-ca-ieri !!!! Studio 20 sucks big time

    ReplyDelete

Post a Comment

STUDIO 20

Popular Posts