O amica s-a angajat la Studio20

Fata ai avut dreptate cu Studio20!!!!!!!”... (mesajul continua , dar nu are rost sa il fac public)

de cand am scris prima postare pe blogul asta am zis ca o sa incetez sa mai scriu atunci cand o persoana CUNOSCUTA o sa impartaseasca cu mine aceleasi pareri pe care le am si eu despre videochatul Studio 20 . Si iata ca s-a intamplat!! ASta (si sutele de comentarii primite de la voi ) imi confirma faptul ca Studio 20 este o mizerie si ca videochatistele de acolo sunt sclavele banilor si ale conducerii !!

toate fetele se apuca de videochat si devin asa cum zic ei „modele de videochat” pentru un singur lucru: BANI!!!!!! Se castiga foarte multi bani din videochat , este adevarat , dar ITI RATEZI VIATA!!! Cea mai mare greseala a vietii mele a fost ca m-am apucat de videochat si a doua mare greseala a fost ca am facut videochat la Studio 20 !!!


Fetelor , nu va vindeti corpul pentru niste bani , nu fiti sclavele banilor pentru ca o sa regretati mai tarziu si nu o sa mai aveti ce sa faceti cu vietile voastre!!! Eu regret nespus ca am facut videochat , regret nespus ca am facut videochat la Studio 20 , m-au tratat ca pe o masina de facut bani si ca pe o sclava si atat!!!


Comments

  1. eu as spune sa nu incetezi cu ce ai facut pana acum. Nu te opri din a scrie si a impartasi parerile si informatiile pe care le detii despre acesti oameni, daca pot fi numiti asa... sunt sigura ca multe fete si au format o parere si nu vor merge sa se angajeze in acel lagar... fetelor, informati-va inainte, daca tot ati ajuns sa vreti sa faceti videochat.

    ReplyDelete
  2. Cred ca este primu loc pe net unde am gasit o parere negativa despre ei...curios

    ReplyDelete
  3. Cred ca este primu loc pe net unde am gasit o parere negativa despre ei...curios

    ReplyDelete
    Replies
    1. da, pai nu te-ai uitat peste tot, e clar :)))
      incearca niste forumuri si o sa vezi!

      Delete

Post a Comment

STUDIO 20

Popular Posts