5 pasi simpli ca sa obtii jobul perfect





Exista cineva care nu isi doreste sa reuseasca in viata tot ce si-a propus? Nu exista ! M-am gandit sa scriu astazi despre cum sa iti gasesti un job perfect pentru tine. Ascultati aici la un om patit , ca nu da nimeni sfaturi mai bune decat omul care a trecut prin problema respectiva!

5 pasi simpli ca sa obtii jobul perfect 

Daca esti femeie / fata si esti in cautarea unui job , nu te arunca cu capul inainte la orice are multe zerouri , pentru ca in general alea sunt joburile cele mai indoielnice!!! De ce zic asta ? Am fost si eu pusa in situatia asta si m-am trezit la un interviu la videochat (unde am si lucrat o perioada de timp din pacate). Cum sa nu faci ca mine in 5 pasi simpli:

1.  citeste foarte mult despre ce presupune un job in videochat , citeste bloguri si site-uri de specialitate (nu citi pe site-urile studiourilor de videochat , ca aia iti spun decat jumatate de adevar!!!)

2. dupa ce esti sigura ca vrei sa faci VIDEOCHAT , pune in balanta riscurile la care te supui (daca afla prietenii tai , parintii, etc.) si vezi daca merita RISCUL , pentru ca este un risc!

3. analizeaza foarte bine toate ofertele si nu numai site-urile studiourilor de videochat . acolo toata lumea se lauda si promite marea cu sarea ! intra pe forumuri de videochat si DOCUMENTEAZA-TE (lucru pe care eu nu l-am facut si imi pare rau acum)

4. nu te duce la un singur studio de videochat la interviu !!!!!!! poti sa iti dai seama de multe diferente dintre studiourile de videochat doar mergand la interviu !! ;)

5. Nu te duce la Studio 20 , daca nu vrei sa fii amenintata in fiecare zi ca apar poze si filmulete cu tine pe tot internetul . DAca te feresti si nu vrei sa stie lumea ca faci videochat , nu te duce la studio de videochat studio 20 !!! Asta e ultima regula , am zis sa inchei cu ea , desi trebuia sa deschid postul cu ea !!!



Daca respecti pasii de mai sus , ai toate sansele sa faci multi bani din videochat ! DAR banii nu sunt totul !!!


Comments

Popular Posts