videochat la Studio 20

 mereu am crezut ca sa faci videochat e foarte simplu dar nu e asa deloc mai ales atunci cand NU ajungi in locul potrivit. o sa va povestesc REALITATE vs FABULE despre studioul de videochat Studio 20.

Studio 20 se recomanda prin cuvinte precum rafinament, clasa, femeie independenta, caracter, integritate , putere, ambitie, rafinament.
Studio 20 nu reprezinta altceva decat minciuni peste minciuni, bani incasati numai de patroni.

o sa vina astia mai catolici decat Papa sa imi zica „pai da da ai vazut cati bani faceau modelele de top de la Studio 20”. da! eu nu am zis niciodata ca nu se fac bani la studio 20, am zis doar ca NU SE DAU TOTI BANII (ma refer la aia 50%, ca nici pe aia nu ii primesti)

asa ca daca visezi sa ti iei casa, masina, etc etc , nu face videochat la studio 20 !!!!!

Comments

Popular Posts