Studio 20 Videochat Bucuresti - Angajari Videochat

Ma irita cand vad cate un anunt de angajare de modele la studio 20. daca ati citit pana acum blogul meu ati inteles si de ce ma irita studio 20

Cei 17 ani de experienta in Romania, seriozitate si profesionalism, toate acestea recomanda Studio 20 ca fiind cea mai buna alegere daca vrei sa ai venituri excelente, sa te bucuri de viata si sa iti faci un rost in viitor.
- NU! daca vrei sa te bucuri de viata si sa iti faci un rost in viitor NU FACI VIDEOCHAT ca iti strici viata daca te apuci de asa ceva!!! mai ales daca ajungi la studio 20

si ce ma enerveaza cel mai mult este ca ei zic ca la ei nu trebuie sa te dezbraci doar sa fii desteapta si sa ai cultura si sa poti comunica , da daca nu te dezbraci urla trainerii la tine si te scot afara din camera ca sa dansezi, sa faci tease, sa nu stai in pat, sa zambesti non-stop

 NU FITI PROASTE SI NU VA LASATI MINTITE DE TOTI IDIOTII SI PARVENITII!! Sa fac videochat la studio 20 este cel mai urat lucru care mi s-a intamplat in viata mea

Comments

  1. Haaaai fa ne lasi

    ReplyDelete
  2. Aoleu, hai ca ai dat-o in balarii.
    Erai simpatica pana acum.

    ReplyDelete
    Replies
    1. sunt inca simpatica
      doar pentru ca zic lucrurilor pe nume si nu mi e frica , asta nu inseamna ca nu sunt simpatica !

      Delete
  3. Ia da mi si mie numărul tau de tel sa vb

    ReplyDelete
  4. Poate zici adevărul dar totusi cam bate la ochi , esti cam disperata iar in fiecare postare repeți aceleasi replici , nu am nimic personal cu nimeni , spun doar o parere de ansamblu a blogului tau , nu sunt in cunostinta de cauza legata de acest studio , asa ca nu ma apuc sa vorbesc despre in schimb pot sa ofer o parere obiectiva si logica la ceea ce spui. Peace!

    ReplyDelete

Post a Comment

STUDIO 20

Popular Posts