La studioul de videochat studio 20 nu ai voie sa mananci

Vrei sa faci videochat la studio 20 si sa lucrezi 8h/zi ? Foarte bine , dar sa mananci inainte sa pleci de acasa si sa bei suficienta apa cat sa iti ajunga pentru urmatoarele 8 ore , pentru ca nu ai voie sa bei sau sa mananci nimic la studio 20.
de ce nu ai voie sa mananci sau sa bei apa in nici o camera din studio 20 ? asta chiar nu stiu sa va raspund ,dar puteti sa intrebati la interviu daca ajungeti acolo!
eu am lucrat cateva luni la un call center in primul an de facultate si ne dadeau PAUZA in fiecare ora cate 15 minute pentru nevoile fiziologice
La renumitul studio de videochat Studio 20 nu se aplica aceleasi legi. Stai 8h logata, daca nu cumva vrei sa iti iei amenda pentru ziua respectiva si sa platesti mai mult decat ai facut in ziua respectiva

Comments

  1. Ar putea Catalin daca mai lucreaza la ei sa cumpere niste pampersi SENI pentru adulti cand se mai duce la cumparaturi. Am lucrat la ei si este adevarat tot ce scrie aici. studio 20 este cea mai urata experienta pe care am intalnit-o in cei 24 de ani ai mei.

    ReplyDelete
  2. Hai coae ca asta e aberant cum sa nu te lase sa mănânci sau aa mergi la baie?!?!?!!? Reaaaaaaallllllyyyyyy??????

    ReplyDelete
  3. pai macar slabesti:))))))))))

    ReplyDelete
    Replies
    1. macar slabesti,sa arati bine ca sa ii faci bani lu mugur....

      Delete

Post a Comment

STUDIO 20

Popular Posts