Discutie patron-model

Model: -mau descoperit prietenii mei pe facebook si pe twiter si eu am zis din capu locului ca nu vreau sa apar pe nici un site
Mugur: -pozele sunt ale noastre,le pun unde vreau eu
Model: -dar trebuia sa stiu si eu,nu?
Mugur: -pai daca pozele si numele cu care tu faci videochat sunt ale noastre,nu auzi ca am dreptu sa le pun unde vreau eu?

Studio20 se foloseste de toate pozele pe care le fac modelelor si le urca pe diverse siteuri contra cost!!!!! adica Studio20 castiga si de pe urma imaginii tale, dar tu habar nu ai de asta pana cand nu te descopera vrun amic sau vreo amica!!! Frumos, Studio20!!!!!

Comments

  1. Beeen there done that
    Am pățit și eu asta!! ��������
    Pe mine m-au pus și intr-un video de pe YouTube, așa că simte-te bine, totuși!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cam toate am patit asta! Ne-am confruntat cu ideile prostesti ale conducerii care au pus pe youtube videoclipuri de promovare cu noi, sa spunem cat de minunat e sa lucrezi la studio20! Cei mai ipocriti oameni

      Delete
    2. This comment has been removed by the author.

      Delete

Post a Comment

STUDIO 20

Popular Posts