ce am invatat intr-un an de videochat la studio20

am fost model de videochat la studio20 aproape un an de zile. am rezistat atata pentru ca aveam si am un copil de crescut si am lasat mult de la mine!!!

1. iti iei amenda daca: intarzi 5 minute dupa program, daca nu esti machiata in ziua aia (te trimite acasa), daca nu ai o tinuta noua
2. nu ai voie sa iesi la baie  daca nu ceri voie si cand ceri voie niciodata nu te lasa atunci, minim 15 minute astepti sa te lase
3. nu ai voie sa mananci nimic si sa bei nimic in camera - o fata a mancat un corn si a primit amenda perioada aia 70 de $!
4. nu iti primesti banii daca nu inchei perioada. daca vrei sa pleci mai devreme de la ei, adio banii tai, raman la ei!
5. la interviu iti zice ceva si in practica e altceva.adica mie nu mi-au explicat la interviu cum e cu taxele
6. faceau filmari si poze cu tine si le puneau pe toate siteurile. eu una nu am vrut sa stie familia mea despre videochat, dar m-au pus pana si pe Facebook si pe Youtube!!! si cand am intrebat de ce mi-au spus ”facem ce vrem cu pozele, ca sunt ale noastre!!!!!”


am deschis acest topic in atentia fetelor care vor sa se apuce de videochat!! cum spune si numele blogului, anti-studio20!!!!, spuneti nu studio20 pentru ca va fura si ultimul banut 

scrie-ti mai jos regulile pe care le-ati intalnit si voi la studio20, sa stie si alta lume


Comments

  1. Buna! Am lucrat vreo jumătate de an la ei si am plecat foarte nemulțumita! Mi s a spus la început ca voi avea parte de flexibilitate, precizând ca am doi copii. Pe langa faptul ca am primit o amenda de 120 de dolari pentru ca m am învoit 2 ore sa mi duc fetița la doctor, nu mi am primit toți banii pe perioada pentru ca nu am terminat o. Am avut chiar o discuție cu Mugur in care mi a spus ca "nu copiii mei conteaza, noi suntem aici sa facem bani"... nici nu mai aduc in discuție de pauza de masa, nu exista asa ceva, cu greu apucam sa mănânc ceva toată ziua. Am fost expusă pe rețelele de socializare, cu toate ca mi s a spus inca de la interviu ca voi avea parte de toata discretia! Niște neserioși

    ReplyDelete
  2. la studio20, nu poti sa ai o problema personala! totul se invarte numai in jurul banilor!

    ReplyDelete
  3. Nu reusim nicidecum sa iesim de sub imperiul aceluiasi calambur mizerabil: "Vom face o lume noua. Nu voua.

    ReplyDelete
  4. Veniti la Chasm. Nu mai stati sa indurati chinuri. Aici ne ocupam de modele pentru ca e importanta pentru noi!

    ReplyDelete
  5. Haaa? Nu pot sa cred cata penibilitate si disperare sa faceti reclama la niste studiouri pe blogu asta!!!!!!1

    ReplyDelete
  6. Sa o luați la muie !

    ReplyDelete
  7. Nici Premium nu este mai presus de Studio 20

    ReplyDelete

Post a Comment

STUDIO 20

Popular Posts