Cauta ”Studio20” pe google!

Deci ma scarbeste efectiv cat spam poate sa faca Studio20 si cati bani poate sa bage in reclame. Daca scrii ”Studio20” pe google, o sa gasesti cat de nemaipomeniti sunt ei, cat de multi bani dau modelelor lor si cat de corecti sunt. CE??? CORECTI???? ”studio20” si ”corectitudine” nu ar trebui sa apara in aceeasi propozitie NICIODATA!
Daca eram singura fata (sau daca mai erau doar 2-3) mintita de Studio20, intelegeam. Dar nu!!! Zeci cunosc eu, numai din perioada cat am lucrat acolo!!! O sa fac niste dezvaluiri socante despre Studio20!!
Si cel mai tare ma amuzat sa citesc ce zic ”unele” despre Studio20. Unele adica sunt scrise de ei!!
Eu cred, ca peste tot, la toate joburile exista oameni multumiti si oameni mai putin multumiti, dar totusi aici sunt muuult mai multe cele nemultumite decat cele care fac bani intradevar (si alea au relatii cu sus-pusii!!!!!!)
Vreau sa lasam frica deoparte si sa zicem tot ce stim despre Studio20 !!!

Comments

  1. Mi s a spus la interviu ca ma voi simti ca un star de cinema... asa si este! Au aflat toti prietenii mei, inclusiv parintii, ca sunt model de videochat, pentru ca, ghici ce, au aparut pe tot internetul poze cu mine dezbracata... unde e confidentialitatea, Mugur?

    ReplyDelete
  2. Studio20 sucks!26 April 2017 at 06:18

    Pentru că-ţi garantăm confidenţialitatea
    Identitatea ta este protejata 100%. - asta scrie pe site-ul lor... in prezent mama nu vorbeste cu mine, pentru ca pozele mele au fost facute publice si dintr-o intamplare nefericita, le-a vazut si ea! Am fost facuta de ras de Mugur

    ReplyDelete

Post a Comment

STUDIO 20

Popular Posts